Εργαστήριο με τον Tomer Heymann – Μέρος 2ο

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΗΕΥΜΑΝΝ: ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΣΕΝΑΡΙΟ

Ο Barak και ο Tomer Heymann πιστεύουν ότι το ντοκιμαντέρ είναι προϊόν αυτοσχεδιασμού και αυθορμητισμού. Το να κάνεις γύρισμα χωρίς σενάριο ενθαρρύνει τους χαρακτήρες να είναι φυσικοί, πράγμα που συμβάλλει σε ένα καλό τελικό αποτέλεσμα και διευκολύνει τον σκηνοθέτη. Οι αδερφοί Heymann ποτέ δεν ξέρουν που θα τους οδηγήσει η κάθε ταινία και προτιμούν να εμπιστεύονται το ένστικτό τους.

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ

Η τεχνική πλευρά μιας ταινίας μπορεί να επηρεάσει την εξέλιξη μιας σκηνής. Είναι σημαντικό να ξέρει ο σκηνοθέτης πότε να εμφανιστεί με ένα τεράστιο συνεργείο και πότε μόνος του με μια κάμερα στον ώμο, διατηρώντας ανέπαφη την αυθεντικότητα της ιστορίας.

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ

Σε ποια φεστιβάλ να κάνω αίτηση, πώς να γράψω τη σύνοψη, πώς να μοντάρω ένα καλό τρέιλερ, ποια είναι η πιο αντιπροσωπευτική φωτογραφία για το ντοκιμαντέρ μου – όλα τα παραπάνω καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το μέλλον της ταινίας σας. Ελάτε να μάθετε πώς θα τα κάνετε σωστά!